Vanliga frågor – Goodyear Cashback kampanj

  1. Vem kan delta i kampanjen?
    Detta erbjudande är utformad för konsumenter (dvs. enskilda personer som köper däck för privat bruk, dvs. inte för professionellt bruk eller som del av företags- eller affärsaktiviteter) som köpt Goodyear vinterdäck under kampanjperioden från en återförsäljare som deltar i kampanjen. Se fullständiga villkor för att delta i kampanjen här.
  2. Vilka Goodyear däck ingår i kampanjen?
    Kampanjen innefattar Goodyear vinterdäck för personbil med storlek 17, 18 eller 19 tum och större. På registreringssidan finner du en lista på de däckmodeller som ingår i kampanjen. Rabatten är beroende på däckstorleken enligt nedan tabell för en uppsättning däck (4st).

    Typ av däck

    17 tum

    18 tum

    19 tum och större

    Belöning SEK per 4 st däck

    600 (inklusive moms)

    800 (inklusive moms)

    1000 (inklusive moms)


  3. Behöver jag ladda upp hela kvittot?
    Ja, hela kvittot behöver laddas upp för att accepteras. Datum för inköp, kontaktuppgifter till återförsäljaren och detaljer om de köpta däcken (Modell, dimension, antal) behöver synas tydligt.
  4. Under vilken period är kampanjen giltig?
    Alla köp för denna kampanj måste göras genom deltagande återförsäljare inom den angivna kampanjperioden: 2019.10.15 – 2019.12.15. Kontrollera medverkande återförsäljare i samband med köp på här , då informationen om dessa uppdateras kontinuerligt.
  5. När behöver registrering av köp ske?
    Registreringen av däckköpet behöver ske inom 7 dagar efter inköpsdatumet på www.kampanj.goodyear.se
  6. När får jag min cashback utbetald?
    Cashback-utbetalningen sker inom 30 dagar från det datum du registrerade ditt köp. Om du inte har mottagit cashback-utbetalningen inom 30 dagar från det datum du registrerade ditt köp (och registreringen godkänts och alla kampanjvillkor uppfyllts) ber vi dig kontakta oss på nordic_marketing@goodyear.com.
  7. Jag har inte fått någon cashback, vad ska jag göra?
    Om du inte har mottagit cashback-utbetalningen inom 30 dagar från det datum du registrerade ditt köp ber vi dig kontakta oss på nordic_marketing@goodyear.com.
  8. Om jag har några andra frågor som inte besvarades här, vem kan jag kontakta?
    Om du har frågor som du inte finner svar på här eller i de fullständiga kampanjvillkoren ber vi dig kontakta oss genom att fylla i kontaktformuläret på kampanjhemsidan eller via e-post: nordic_marketing@goodyear.com.

De fullständiga kampanjvillkoren finner du här.